×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
حمله گازانبری اصولگرایان به روحانی

پایگاه خبری امید صلح – دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حمله شدید کاندیداهای اصولگرا به دولت و پاسخ منطقی و متین روحانی به آنها برگزار شد .
   به گزارش پایگاه خبری امید صلح،دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حمله شدید کاندیداهای اصولگرا به دولت و پاسخ منطقی و متین روحانی به آنها برگزار شد .
به گزارش پایشگر، امروز در حالی که با بارش باران بهاری وضعیت راه های شهر تهران به هم ریخته بود و مدیران شهری همچنان از ساماندهی این مساله مستاصل بودند، شش نامزد انتخابات دور هم جمع شدند تا در باره مسائل سیاسی و فرهنگی اظهار نظر کنند.همانطور که پیش بینی می شد، در این مناظره نامزدهای اصولگرا از قبل با یکدیگر هماهنگ کرده بودند تا در باره هر مساله ای به جای طرح منطقی مشکلات در بستر واقعیات، فقط دولت را متهم به کم کاری کنند.میرسلیم که در هفته گذشته چهره منطقی از خود نشان داد، این هفته بر عکس طبق مشاوره هایی که گرفته بود فقط به انتقاد و سوال رو آورده بود و کمتر آرامش داشت.
ابراهیم رئیسی هم بر خلاف هفته گذشته امروز شمشیر را برای روحانی و دولت از رو بست تا ثابت کند که تمامی کاندیداهای راست گرا فقط برای خارج کردن دولت از مدار سازندگی پا به این مناظره گذاشتند.هاشمی طبا مطابق معمول خونسرد و منطقی به نظر می رسید و از طرح شعارگونه مسایل انتقاد کرد. بر این اساس قالیباف که به هر شکل ممکن با خرج کردن تمام سرمایه های خود و شهرداری تهران برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری عزمش را جزم کرده، مانند همیشه با عداوت و کینه جویانه و متاثر از باخت انتخابات دوره گذشته پا به مناظره گذاشت تا به هر شکل ممکن وضعیت دولت و کشور را بحرانی نشان دهد.
در این میان جهانگیری با غنیمت شمردن فرصت های ممکن به ارائه گزارش عملکرد دولت پرداخت. اگر چه در بخش های از سخنان خود که از رو می خواند، دچار شعار زدگی شد و متنی را قرائت کرد که بهتر بود مناسب تر ارائه می کرد.نکته قابل تامل در این مناظره زیر سوال بردن برجام، این سند افتخار ملی از سوی کاندیداهای راست گرا بود که جای تعجب و تاسف داشت. در جریان این مناظره قالیباف، رئیسی و میرسلیم همه آمده بودند تا فقط دولت را بکوبند و زحمات شبانه روزی دیپلمات های کشورمان را نادیده بگیرند و در این میان البته روحانی بر خلاف هفته گذشته قدرتمند تر و منطقی تر ظاهر شد و با استدلال محکم ضمن پاسخگویی به حملات راست ها، افق روشنی پیش روی کشور نشان داد. وی افزود: مردم در این دوره دو راه مقابل خودشان دارند. یا به گذشته برگردند و منتظر اداره آمرانه جامعه باشند یا ادامه راه کنونی را در پیش گیرند و با همراهی با جریان اعتدال خود را در اداره منطقی کشور سهیم کنند .
به نظر می رسد با جمع بندی سخنان کاندیداها می توان به این واقعیت رسید که جریان تندرو در کشور که قالیباف و رئیسی حاملان آن به شمار می روند، به هر شکل ممکن آمده اند تا بر خلاف اصول اخلاقی و آموزه های دینی فقط دولت را برکنار کنند تا دوران تازه ای از شعار و وعده و وعید در عرصه کشور آغاز شود .

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true