×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پلیس همدان ۷۷ کیلوگرم موادمخدر کشف کرد

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدارسردار “سلمان امیری” در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان تهران می‌کند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با همکاری انتظامی غرب تهران شهرستان ملارد، منزل یک قاچاقچی را شناسایی و در بازرسی از آن، ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک را کشف کردند و یک متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در عملیات دیگری نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری انتظامی شهرستان اسدآباد، قاچاقچی را که با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال مواد مخدر را از استان‌های غربی به استان همدان داشت، در ورودی شهرستان اسدآباد شناسایی و دستگیر کردند.

سردار امیری ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر هروئین را کشف کردند که در این راستا یک متهم نیز دستگیر شد.

وی گفت: اشراف و تعامل عملیاتی رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true