×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
محسن رضایی: با احیای برجام، وضعیت بازار ارز بهتر خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایداردر حالی که مقامات دولت سیزدهم و در راس آنها، رئیس‌جمهور مدام بر گرده نزدن مشکلات کشور به مذاکرات هسته‌ای و اراده بیگانگان تاکید کرده‌اند اما معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به تداوم روند انجام مذاکرات وین افزود: با سرانجام رسیدن مذاکرات بالأخره شاهد این خواهیم بود که ارزش پول ملی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد و برای نرخ ارز نیز به این ترتیب مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت.


به گزارش صلح پایدار، محسن رضایی که یکی از منتقدان جدی و ثابت‌قدم دولت روحانی بود و در ایام انتخابات نیز با وعده یارانه حدود ۵۰۰ هزارتومانی و بهبود شرایط بورس و حل مشکلات معیشتی مردم، نامزد انتخابات شد، بعد از اینکه عضو کابینه رئیسی شد، کمتر صحبت می‌کند اما هر بار هم که اظهارنظر می‌کند، ضمن دعوت مردم به صبوری، وعده بهبود اوضاع می‌دهد و … نکته اینکه تاکنون هیچکدام از این وعده‌ها نه تنها تحقق پیدا نکرده بلکه برعکس آن نیز رخ داده است.
خبرگزاری تسنیم با انتشار گفت‌گویی کوتاه با محسن رضایی نوشت: این روز‌ها یکی از موانعی که بر سر راه تولید و جهش آن قرار داد قیمت ارز بوده که اخیراً نیز بالا و پایین شدن یکباره آن را احساس کردیم و همچنان این مانع یکی از موانع اصلی برای پیشروی دولت سیزدهم است.

وضعیت ارز و ارزش پول ملی بهتر می‌شود

محسن رضایی در این باره گفت: قیمت ارز در اثر تحریم‌ها دچار نوسانات شده است و ما نیز با برداشتن تحریم‌های داخلی و افزایش تولید قصد برداشتن چنین مانعی را برای تولیدکنندگان در کشور داریم.
در حالی که مقامات دولت سیزدهم و در راس آنها، رئیس‌جمهور مدام بر گرده نزدن مشکلات کشور به مذاکرات هسته‌ای و اراده بیگانگان تاکید کرده‌اند اما معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به تداوم روند انجام مذاکرات وین افزود: با سرانجام رسیدن مذاکرات بالأخره شاهد این خواهیم بود که ارزش پول ملی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد و برای نرخ ارز نیز به این ترتیب مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت.

آینده بورس بسیار خوب خواهد بود
پیش از این نیز محسن رضایی در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ درباره وضعیت بور با بیان “برنامه‌های جدیدی برای بهبود شرایط داریم و به‌احتمال زیاد در آذرماه خبر‌های خوبی به مردم خواهد رسید”، گفت: دولت برای تقویت بازار سرمایه اقدامات متعددی را پیگیری می‌کند؛ زیرساخت بازار سرمایه در حال تکمیل است، زیرا بسیاری از ابزار‌های موجود مربوط به ۵۰ سال گذشته بوده و سنتی است و بازار نمی‌تواند انعطاف داشته باشد. از آنجا که بازار سرمایه را برای آینده اقتصادی کشور بسیار مهم می‌دانیم، اهمیت فوق‌العاده‌ای برای آن قائل هستیم و آن را تقویت می‌کنیم. سهامداران این بازار صبر و حوصله داشته باشند؛ آینده بورس بسیار خوب خواهد بود.
با این حال، آذرماهِ بازار سرمایه نیز با سقوط سنگین شاخص رو به پایان است. بورس در این ماه رکورد‌های جدیدی را در ریزش شاخص ثبت کرده است.
حالا معاون اقتصادی رئیسی دوباره وعده افزایش ارزش پولی ملی در برار دلار آمریکا را به مردم داده است؛ البته با امید به مذاکرات وین و توافق با آمریکا و احیای برجام…

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true