×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تداوم روند صعودی شیوع کرونا در مازندران

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدارروند صعودی شیوع ویروس کرونا در مازندران کماکان ادامه دارد و با بستری شدن ۶۱ بیمار جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی این استان به ۳۸۹ نفر رسید.


به گزارش صلح پایدار، سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۴۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۷۰ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۸۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار جدید بستری و ۷ بیمار هم ترخیص شدند. ۱۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۳۸۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true