×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
زلزله شدید در پاکستان/ بیش از ۳۲۰ کشته و زخمی

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدارساعت سه و دو دقیقه به وقت محلی زلزله شدیدی مناطق مختلف ایالت بلوچستان پاکستان را لرزاند که در نتیجه آن تاکنون ۲۰ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شده اند.


به گزارش صلح پایدار، زلزله شدید بامداد امروز مناطق مختلف ایالت بلوچستان پاکستان را لرزاند.

بیش از ۳۲۰ کشته و زخمی درپی وقوع زلزله شدید در پاکستانبیش از ۳۲۰ کشته و زخمی درپی وقوع زلزله شدید در پاکستانبیش از ۳۲۰ کشته و زخمی درپی وقوع زلزله شدید در پاکستانبیش از ۳۲۰ کشته و زخمی درپی وقوع زلزله شدید در پاکستانبیش از ۳۲۰ کشته و زخمی درپی وقوع زلزله شدید در پاکستانبیش از ۳۲۰ کشته و زخمی درپی وقوع زلزله شدید در پاکستانبیش از ۳۲۰ کشته و زخمی درپی وقوع زلزله شدید در پاکستان

ساعت سه و دو دقیقه به وقت محلی زلزله شدید مناطق مختلف ایالت بلوچستان پاکستان را لرزاند که در نتیجه آن تاکنون ۲۰ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند.

سازمان زلزله نگاری پاکستان شدت این زلزله را ۵.۹ ریشتر و مرکز آن را ۱۵ کیلومتری منطقه «هرنائی» واقع در بلوچستان پاکستان گزارش کرد.

سازمان مدیریت بحران ایالت بلوچستان پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیشترین خسارت‌ها در منطقه مذکور گزارش شده است به گونه‌ای که بر اثر این زلزله بسیاری از ساختمان‌ها و منازل آسیب دیده و بسیاری از مردم زیر آوار گیر کرده اند.

این بیانیه افزود فعالیت‌های امداد رسانی در منطقه مذکور جریان دارد، اما به دلیل ریزش کوه و بسته شدن مسیر‌ها مشکلات زیادی در فعالیت‌های امدادرسانی در این مناطق ایجاد شده است.

منابع خبری اعلام کردند فعالیت‌های امدادی با توجه به بسته بودن مسیر‌ها از طریق بالگرد جریان دارد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true