×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر ورزش چه تصمیمی  برای سمیعی و مددی می گیرد؟

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایداروزیر جدید ورزش و جوانان چه تصمیمی درباره مدیران استقلال و پرسپولیس خواهد گرفت؟


به گزارش صلح پایدار، چند روز بعد از استقرار حمید سجادی در ساختمان خیابان سئول، حالا همه منتظر برنامه او برای دو باشگاه محبوب پایتخت هستند و اینکه آیا او ترکیب مدیریتی این دو باشگاه را تغییر خواهد داد یا نه.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از تغییرات در وزارت ورزش، استعفایش را به اطلاع سلطانی‌فر وزیر پیشین ورزش و جوانان رسانده و به او گفته بود که دوست ندارد با حضور وزیر جدید، او از مدیرعاملی پرسپولیس برکنار شود و ترجیح می‌دهد استعفا دهد تا دست وزیر ورزش جدید را برای انتخاب گزینه مورد نظرش باز بگذارد.
گویا سلطانی‌فر با این استعفا مخالفت کرده و به سمیعی گفته که قرار است در جلسه با وزیر جدید ورزش، به او گزارشی درباره دوران حضورش در این وزارتخانه بدهد و قطعا به عملکرد مثبت سمیعی در پرسپولیس اشاره خواهد کرد.
گفته می‌شود احتمال اینکه وزیر ورزش تصمیم به تغییر مدیرعامل پرسپولیس بگیرد بسیار پایین است و با توجه به اینکه او کارمند وزارت ورزش بوده، بعید است سجادی سمیعی را تغییر دهد منتهی هنوز معلوم نیست که وزیر جدید ورزش چه تصمیمی درباره احمد مددی خواهد گرفت و آیا مدیرعامل استقلال را برکنار خواهد کرد یا اینکه ترجیح می‌دهد به مانند سلطانی‌فر از مددی حمایت کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true