×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور ادامه‌دار مظاهری در تمرینات استقلال

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایداردروازه‌بان استقلال امروز هم به محل تمرین تیمش رفت و کارش را ادامه داد.


به گزارش صلح پایدار، رشید مظاهری دروازه‌بان آبی ها که این روزها شایعات زیادی درباره اش وجود دارد، برای دومین روز متوالی به محل تمرین رفت و همپای سایر بازیکنان کارش را انجام داد.
موضوع اصلی درباره استقلال این است که آنها با سیدحسین حسینی تمدید قرارداد کردند و علیرضا رضایی دروازه‌بان پیکان را نیز به خدمت گرفتند و این در حالی است که رشید مظاهری هم یکسال دیگر قرارداد دارد.
در این شرایط مسئولان استقلال شاید بدشان نمی‌آید که رشید مظاهری به تیم دیگری برود اما با وجود اخبار منتشر شده این دروازه بان به باشگاه اعلام کرده قصدی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به کارش ادامه بدهد.
مظاهری مثل روز گذشته، امروز هم در تمرین استقلال حضور یافت و اگرچه در همه آیتم های تمرین گروهی نبود اما خودش را تابع باشگاه و فرهاد مجیدی نشان داد.
اینطور که از شواهد برمی‌آید مظاهری تصمیمش را برای ماندن در استقلال گرفته و قصد دارد کنار سایر دروازه بان ها کارش را جلو ببرد اما اینکه یک تیم ۳ دروازه بان مطرح در اختیار داشته باشد، موضوع چندان طبیعی ای نیست.
حالا در چنین شرایطی استقلالی ها باید درباره مظاهری یا سایر دروازه بان های خود تصمیم بگیرند. اینطور که مشخص است از بین حسینی، مظاهری و رضایی احتمالا یک نفر مجبور است استقلال را ترک کند و این موضوعی است که فرهاد مجیدی و باشگاه باید درباره اش تصمیم بگیرند.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true