×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اشرف غنی: از گسترش خشونت و آوارگی جلوگیری می‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار اشرف غنی لحظاتی قبل در پیام تلویزیونی گفت: مشورت های گسترده با چهره های سیاسی افغانستان و همکاران بین المللی برای سرنوشت افغانستان در جریان است که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.
به گزارش صلح پایدار،شهرهای بزرگ افغانستان یکی پس از دیگری به تصرف نیروهای طالبان در می‌آیند و علاوه بر خروج نیروهای نظامی خارجی، برخی از سفارتخانه‌ها نیز فعالیت خود را متوقف کرده‌اند یا کاهش داده‌اند با این حال محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان در یک پیام ویدیویی به مردم این کشور اطمینان داد که از گسترش بیشتر خشونت و آوارگی در این کشور جلوگیری می‌کند.

از سوی دیگر پنتاگون روز گذشته اعلام کرد که کابل، پایتخت افغانستان با «تهدید قریب الوقوع» روبرو نیست. این سخنان در حالی مطرح شده است که طالبان با تصرف شهر پل علم مرکز ولایت لوگر به ۵۰ کیلومتری کابل رسیده است.

اشرف غنی لحظاتی قبل در پیام تلویزیونی گفت: مشورت های گسترده با چهره های سیاسی افغانستان و همکاران بین المللی برای سرنوشت افغانستان در جریان است که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی گفت: از حال و آینده شما نگران هستم تلاش می کنم از گسترش بی ثباتی و آوارگی ناشی از جنگ جلوگیری کنم. اجازه نمی‌دهم جنگ تحمیلی بر افغانستان باعث کشتار بیشتر افراد غیرنظامی شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true