×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر کشور: بررسی تعطیلی دو هفته‌ای به ستاد ملی مقابله با کرونا می‌رود/ تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی دارد

پایگاه تحلیلی خبری صلح پایدارعبدالرضا رحمانی فضلی گفت: تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی و اقناع و همراه سازی مسئولان و مردم دارد.اگر این روند به صورت دقیق برنامه ریزی نشود، چه بسا نتوانیم به هدف مورد نظر برسیم. باید برای این موضوعات اقناع صورت گیرد و مقرر شد نسبت به این موضوع مطالعه دقیق‌تری انجام شود و این موضوع را در ستاد مورد بررسی قرار دهیم.


به گزارش صلح پایدار، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر در کشور در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد درخواست تعطیلی دو هفته‌ای گفت: تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی و اقناع و همراه سازی مسئولان و مردم دارد.

رحمانی فضلی گفت: اگر این روند به صورت دقیق برنامه ریزی نشود، چه بسا نتوانیم به هدف مورد نظر برسیم. باید برای این موضوعات اقناع صورت گیرد و مقرر شد نسبت به این موضوع مطالعه دقیق‌تری انجام شود و این موضوع را در ستاد مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: با خدمات کادر درمان را قدردانی و احترام کنیم. قرار شد شرایط کنترلی و جرائم را پیشنهادات جدیدی دهیم. با توجه به اینکه نوع جرائم و نوع تخلفات کم است باید نوع مجازات طوری باشد که تاثیر گذار باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true