×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بهمنی: قالیباف از انتخابات کنار خواهد کشید

پایگاه خبری امید صلح – قطعا اصول‌گرایانی که مورد تایید قرار گرفته اند با هم توافق خواهند کرد .
   به گزارش پایگاه خبری امید صلح،عصر ایران نوشت:محمود بهمنی ریس کل بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد در مورد تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حتما شورای نگهبان فکری می کند که تعداد مشخصی را تایید صلاحیت کند و این تعداد مشخص به این معنا نیست که کسانی که مورد تایید قرار نگرفته اند صلاحیت اخلاقی و سیاسی ندارند.

نماینده اصول‌گرای مجلس داد: قطعا اصول‌گرایانی که مورد تایید قرار گرفته اند با هم توافق خواهند کرد و اگر باهم توافق کنند به نتیجه مطلوبی خواهند رسید و در غیر اینصورت رقابت را به رقیب واگذار می‌کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس در مورد انسجام اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا خاطرنشان کرد: اگر اصولگرایان باهمان تعدادی که آمده‌اند در انتخابات حضور یابند قطعا کم خواهند آوردند و موفقیتی نخواهند داشت.

وی افزود: قطعا اصولگرایان برای موفقیت باید یک کاندیدا دلشته باشند و البته ممکن است یکی دونفره نیز به صورت پراکنده بیایند و چون اکثریت ندارند خود به خود حذف می شوند.

بهمنی در مورد اینکه شانس قالیباف برای این اجماع بیشتر است یا ریسی گفت: تصور من این است که حتما اقای قالیباف کنار خواهد رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که معنای این حرف یعنی اینکه شانس ریسی بیشتر خواهد بود بیان کرد: بازهم زود است که چنین قضاوتی داشته باشیم و باید مقداری جلو برویم چراکه ملت ما بسیار حساس هستند و در موقع مناسب همیشه تصمیم های خوبی گرفته اند.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد:ما باید ببینیم چه کسانی تایید می شوند و بعد این افراد را مقایسه کنیم و ده روز دیگر مشخص می شود که مردم به کدام کاندیدای اصولگرا بیشتر اقبال خواهند داشت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true