×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برد پرگل سپاهان/ ادامه دوئل قهرمانی با پرسپولیس

پایگاه خبری صلح پایدار–  دیدار دو تیم سپاهان و صنعت‌نفت با برتری شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.


به گزارش صلح پایدار، دیدار دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در قالب هفته بیست‌وششم لیگ برتر امروز(شنبه) ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر یک شاگردان نویدکیا به پایان رسید.
در دقیقه ۵ دریبل و سانتر سروش رفیعی به شهباززاده رسید و ضربه او وارد دروازه صنعت نفت شد تا سپاهانی‌ها گلی زود هنگام را به ثمر برسانند.
در دقیقه ۳۶ نفوذ حسینی به قلب دفاع صنعت نفت و پاس سجاد شهباززاده به او باعث شد تا حسینی با گروسیان تک به تک و ضربه‌اش وارد دروازه صنعت نفت شود و اختلاف به دو گل برسد.
پس از این دو گل فشار شاگردان پورموسوی برای جبران گل خورده روی دروازه سپاهانی‌ها بیش‌تر شد اما ناموفق بودند تا نیمه اول به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم حملات نفتی‌ها ادامه پیدا کرد تا دقیقه ۷۱ رضا خالقی فر با توپ گیری از نژاد مهدی مدافع سپاهانی‌ها و به دست آوردن یک موقعیت تک به تک، توانست دروازه سپاهان را باز کند و اختلاف را به یک گل برساند.
پس از این گل سپاهان روی دروازه نفتی‌ها فشار آورد و در موقعیتی فرزین گروسیان مانع از گلزنی سپاهانی‌ها شد.
در دقیقه ۸۳ پاس رو به بیرون دانیال اسماعیلی‌فر به سجاد شهباززاده رسید و ضربه او وارد دروازه صنعت نفت شد تا سپاهانی‌ها گل سوم را نیز به ثمر برسانند.
این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا سپاهانی‌ها ۵۶ امتیازی شوند و در کورس قهرمانی باقی بمانند. در مقابل نفتی‌ها با وجود این شکست با ۳۳ امتیاز رده دهم جدول را حفظ کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true