×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
کی‌روش: با افتخار به ایران بازگشتیم

به گزارش پایگاه خبری صلح پایدار، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی پس از بازگشت به ایران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خوشحالم که با افتخار به ایران بازگشتیم و این مهم‌ترین چیز است و به بازیکنان و مربیانی که از ما حمایت کردند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: من کادر متحد و وفاداری داشتم که زحمات زیادی کشیدند و قطعا بدون تلاش‌های آن‌ها این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.

هواپیمای حامل کاروان تیم ملی ایران ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه در فرودگاه امام خمینی(ره) فرود آمد و در هنگام خروج بازیکنان از هواپیما از آن‌ها تجلیل شد.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی و عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان از سوی این وزارت‌خانه به استقبال بازیکنان تیم ملی آمدند.

عده کثیری از هواداران تیم ملی از ساعات اولیه بامداد امروز مقابل فرودگاه امام خمینی (ره) تجمع کردند تا از بازیکنان تیم ملی ایران استقبال و قدردانی کنند.

پس از خروج تیم‌ملی از سالن فرودگاه امام‌ خمینی (ره)، هواداران حاضر در فرودگاه، ملی‌پوشان را با شعار “بچه‌ها متشکریم” تشویق کردند.

مراسم استقبال از تیم‌ملی با شلوغی زیادی برگزار شد و در بیرون از سالن فرودگاه امام‌خمینی هرج و مرج زیادی وجود داشته است. در مراسم استقبال از تیم‌ملی فوتبال، مسعود سلطانی‌فر،‌ وزیر ورزش و جوانان غایب بود. محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش به جای وزیر ورزش و جوانان در فرودگاه امام خمینی به استقبال ملی‌پوشان آمده بود.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true