×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
نمایندگان از پاسخ ربیعی قانع شدند

پایگاه خبری صلح پایدار – نمایندگان پس از استماع اظهارات نماینده سوال‌کننده و وزیر کار اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.
   به گزارش پایگاه خبری صلح پایدار،سوال دو نماینده از وزیر کار درخصوص تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس مطرح شد و نمایندگان پس از استماع اظهارات نماینده سوال‌کننده و وزیر کار اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

سوال دو نماینده از وزیر کار درخصوص تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس مطرح شد و نمایندگان پس از استماع اظهارات نماینده سوال‌کننده و وزیر کار اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

به گزارش ایسنا، سوال مشترک جلال محمودزاده نماینده مهاباد و عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده از وزیر کار در خصوص عدم رعایت دستورالعمل تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار گرفت و در نهایت این سوال به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۱۰۵ رای موافق، ۵۲ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر اعلام کردند از پاسخ‌های وزیر کار قانع شدند.

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true