×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
هر لیتر بنزین در دولت جلیلی چند؟

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار محمد جواد آذری جهرمی در واکنش به اظهارات مشاور سعید جلیلی درباره قیمت بنزین توییتی منتشر کرد.

مجید کریمی، استاد دانشگاه امام صادق و مشاور جلیلی در میزگرد اقتصادی که در تبلیغات انتخاباتی از تلویزیون پخش شد، گفته بود: قیمت بنزین جهانی شود و باید لیتری ۳۵هزار تومان بکنیم.

در این راستا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی در واکنش به اظهارات وی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: میگم هر باک بنزین اسنپ/تپسی با بنزین لیتر ۳۵ هزار تومانی جلیلی چند در میاد؟

در همین راستا سایت خبری انتخاب با حسابی سرانگشتی در این رابطه نوشت: هر باک بنزین جلیلی دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌شود.

واکنش ربیعی به دروغ سازی علیه پزشکیان درباره قیمت بنزین

علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عملیات‌های روانی بر پایه دروغ و با دو محتوا کلید خورده است. چندی پیش شنیدم در جلساتی تصمیم گرفته‌اند کلید واژه دولت سوم روحانی را با هر دروغ‌پردازی، کانون عملیات روانی قرار دهند. می‌دانم که بدون تردید دولت پزشکیان، دولت اول خودش با استفاده از ظرفیت تمامی ایرانیان خواهد بود. از دیروز هم موضوع گران شدن بنزین را محور قرار داده‌اند. در مورد بنزین هم همان خواهد شد که در میزگرد اقتصادی بیان کرد. تصمیمات دولت پزشکیان بر مبنای کار کارشناسی و همراه با مراقبت از زندگی مردم خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true