×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
عکس جدید تسو بازیگر جومونگ در ۵۲ سالگی

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار– کیم سونگ سو نام اصلی بازیگر نقش تسو است که با بازی در نقش شاهزاده دائه سو (تائه سو، تسو) در سریال جومونگ (افسانه جومونگ، شاهزاده افسانه‌ای) شهرت زیادی به دست آورد. او تاکنون در فیلم و سریال‌های زیادی بازی کرده، اما بیشترین شهرت او در در نقش تسو فرزند امپراطور گومو ئا در سریال افسانه‌ای جومونگ است که در این نیز با همین نام مشهور شده است.

امپراطور تسو (کره ای: 해대소; هانجا: 解帶素) (۶۰ قبل از میلاد تا ۲۲ بعد از میلاد) سومین و آخرین فرمانروای پادشاهی کره باستان بویو شرقی بود. دائه سو اولین پسر پادشاه گئوموا و نوه بنیانگذار دانگ بویو و اولین حاکم، هائه بورو بود. او به عنوان پسر ارشد گئوموا به عنوان ولیعهد دانگ بویو منصوب شد.

موسس گوگوریو، مهارت استثنایی جومونگ در تیراندازی با کمان باعث حسادت دائه سو و شش برادرش شد. جومونگ می‌دانست که ادامه حضورش در دانگ بویو او را در خطر واقعی قرار می‌دهد، بنابراین تصمیم گرفت به جولبون بویو بگریزد. در سال ۳۷ قبل از میلاد، جومونگ گوگوریو، شمالی‌ترین پادشاهی از سه پادشاهی کره را تأسیس کرد. در سال ۷ ق. م، پادشاه گئوموا درگذشت و دائه سو را به تاج و تخت دانگ بویو رساند.

عکس جدید تسو بازیگر جومونگ در ۵۲ سالگی


true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true