×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
رییس سازمان زندان‌ها: فروش زندان اوین منتفی شد

پایگاه خبری امید صلح – رئیس سازمان زندان‌ها گفت: امسال هم مشابه سال گذشته سازمان زندان‌ها مبلغ 50میلیون تومان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرد.
   به گزارش پایگاه خبری امید صلح،رئیس سازمان زندان‌ها گفت: امسال هم مشابه سال گذشته سازمان زندان‌ها مبلغ 50میلیون تومان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرد.

به گزارش میزان؛ اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها در سی امین جشن گلزیران ستاد دیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زندانیان مشمول پرداخت دیه و جرایم غیر عمد در کشور 2هزار نفر هستند و زندانیان جرایم مالی هم که شامل بدهکاران چک و مهریه می شوند 13هزار نفر را تشکیل می دهند ، در مجموع زندانیان جرایم غیر عمد در کشور 15هزار نفر معادل 7درصد زندانیان را تشکیل می دهند.
وی افزود: برای آزادی این تعداد زندانی مبلغی معادل 223میلیارد تومان نیاز است .
رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه گره مشکلات از سوی مردم حل می شود ادامه داد:کمک مردم می تواند باعث توسعه ارزش ها، هم در جامعه و هم برای دیگر کشورها به عنوان ارزش های اسلامی مطرح شود.
جهانگیر افزود: در راستای کار خیری که از سوی مقام معظم رهبری،رئیس جمهور و روسای قوه قضاییه و مقننه شروع شد، سازمان زندان‌ها هم مشابه سال گذشته به منظور آزادی زندانیان50میلیون تومان کمک می کند.
وی در رابطه با انتقال زندان اوین به خارج از شهر و فروش آن به شهرداری تهران گفت: فروش زندان اوین منتفی شده است.
جهانگیر گفت: آیین نامه مرخصی زندانیان واجد شرایط برای شب های قدر آماده و در اختیار رئیس قوه قضاییه قرار گرفته است که به محض امضاء به روسای زندانها ابلاغ می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true