×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار یک منابع آگاه در وزارت صنعت گفت: با پیگیری وزارت صنعت، مدیرعامل ایران خودرو برکنار و علیمردان عظیمی جایگزین وی شد.

طبق پیگیری از منابع آگاه در ایران خودرو و وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، مهدی خطیبی، از مدیرعاملی ایران خودرو برکنار شد و علیمردان عظیمی عضو هیات مدیره سایپا، جایگزین وی شد.

یک مقام آگاه در وزارت صنعت در اینباره به فارس گفت: در پی واگذاری خودرو خارج از ضابطه به برخی مدیران و سازمانهای دولتی،‌ مدیر عامل ایران خودرو برکنار شد.

هفته قبل هم رئیس سازمان حج و زیارت که برای مدیران خود خارج از ضابطه از یک شرکت خصوصی خودرو بدون نوبت دریافت کرده بود،‌ پس از پایان دوره مدیریت، دوره تصدی وی تمدید نشد و عباس حسینی جایگزین وی شد.

خبرگزاری دولت(ایرنا) نیز نوشت: برخی منابع آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایران‌خودرو اعلام کردند: واگذاری خودرو خارج از ضابطه به برخی مدیران و سازمان‌های دولتی، دلیل این برکناری بوده است.

در این زمینه سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: با تغییراتی که در ترکیب سهامداران ایران خودرو در مجمع عمومی این شرکت اتفاق افتاد، مهدی خطیبی از مدیرعاملی ایران خودرو کنار رفت و علیمردان عظیمی جای وی را گرفت.

«امید قالیباف» گفت: در همین راستا سه نفر از پنج نفر عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند.

مراسم تودیع و معارفه در حال برگزاری است.

ایرنا نوشت: در کارنامه کاری عظیمی، مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت‌هایی همچون توسعه بازرگانی برنا، سایپا پرس، فنرسازی زر، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا (ع) دیده می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true