×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
کی‌روش: بیرانوند مقابل ولز بازی نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ولز صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*به همه خوشآمد می‌گویم و افتخاری است که اینجا در جمع شما باشم، به خصوص در روز قبل از بازی با تیمی که مدت‌ها در این رویداد حضور نداشته است. به تیم ملی ولز که بعد از ۶۴ سال به جام جهانی رسیده، خوش‌آمد می‌گویم. برای ما فرصتی است که بخشی از نمایش زیبای فوتبال باشیم.

*بازی اول ما مطلوب نبود و بازی اصلی برای ما از فردا آغاز خواهد شد. ۲ بازی دیگر و ۶ امتیاز باقی مانده و تلاش می‌کنیم شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم و صعود کنیم.

*خوشبختانه بیرانوند تست‌های مختلفی انجام داده، اما تردیدی نیست که مشکلات سختی بوجود آمده است. بابت شرایطش خوشحالیم، اما، چون مشکوک به ضربه مغزی بود بر اساس پروتکل‌های فیفا بازی نخواهد کرد، اما برای بازی سوم آماده خواهد بود.

*تیم خوبی پشت تیم اصلی داریم امروز روز خوب و زیبایی برای من است، چون به ریشه‌های خودمان برگشتیم و می‌توانیم فوتبال بازی کنیم.

*در مورد سوالات سیاسی رسانه‌های خارجی از بازیکنان ایران که آیا منصفانه است یا خیر باید بگویم که این منصف بودن یا نبودن نیست. حق رسانه پرسیدن است، اما باید درک کنند سوال صحیح چیست. ما هم پاسخ‌های خودمان را داریم و مهم است به پاسخ‌های ما احترام بگذارند. نباید این موضوعات باعث صدمه به فوتبال بازی کردن ما شود. مشکلی بابت سوالات نیست و آزادی بیان و مطبوعات را داریم و ما هم برای پاسخ دادن آزادی داریم.

*بازی با انگلیس برای ما تمام شده است. موضع ما همیشه یادگیری از اشتباهات است. این کار را با هم انجام خواهیم داد تا بهتر و قدرتمندتر شویم. این بخشی از زندگی ماست و وظیفه ماست از هر بازی درس بگیریم.

*ولز بازیکنان بسیار خوبی دارد. کاپیتان خیلی خوب و روحیه بسیار خوبی دارند. آن‌ها می‌خواهند برای هوادارانشان بازی کنند و ما هم می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. خیلی هیجان‌زده هستیم، چون احساس می‌کنیم فضای خوبی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری میزان

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true