×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
توضیحات جدید استقلال درباره انتخاب سرمربی

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار یک عضو هیات مدیره استقلال درباره روند انتخاب جانشین فرهاد مجیدی توضیح داد.
به گزارش صلح پایدار، محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی رادیویی درباره جدایی فرهاد مجیدی اظهار کرد: هر مربی‌ای دوست دارد که بهترین‌ها را برای خودش رقم بزند. به‌نظرم فرهاد مجیدی هم اولین مربی جوانی است که به عنوان لژیونر فعالیت می‌کند و به همین دلیل ما با ایشان همکاری کردیم تا اتفاق خوبی برای باشگاه استقلال رخ بدهد و کمکی هم به این مربی جوان شود. با این که چالش برای ما به وجود آمد اما ما سعی کردیم این چالش باشگاه را دچار مشکل نکند.

او درباره گزینه جانشینی مجیدی گفت: ما هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی داریم. ما امسال مدافع قهرمانی هستیم و به همین دلیل سعی می‌کنیم که بهترین نفر را انتخاب کنیم. به دلیل این که درباره آقای عنایتی صحبت زیاد شده است، آقای عنایتی بازیکن و اعتبار این تیم بوده و درست نیست که وقتی با او صحبت می‌کنیم، دچار هجمه قرار بگیرد. این حق طبیعی مدیریت باشگاه است که با هر کسی صحبت کند. مدیریت باشگاه باید طوری اداره کند که به استقلال لطمه نخورد. مذاکره رضا عنایتی با استقلال مگر باعث بروزی اتفاقی شده است؟ شاید به زعم هواداران این اتفاق خوبی نبوده اما این حق رضا عنایتی، مهدی رحمتی و جواد نکونام است که با باشگاه مذاکره کنند اما این که چه کسی روی صندلی سرمربی‌گری بنشیند، مدیریت و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند.

این عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: حتما ما در انتخاب‌مان به اقتدار باشگاه استقلال توجه می‌کنیم. همه گزینه‌های ما برای هدایت باشگاه مذاکره می‌کنیم و حتی مصالحه می‌کنیم تا نیمکت را در اختیار بگیرد. سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را برای استقلال داشته باشیم. هم‌چنین حتما گابریل پین با سرمربی بعدی همکاری می‌کند.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا پین با استقلال قرارداد دارد؟ توضیح داد: انتخاب اول ایشان باشگاه استقلال است. ایشان با اندیشه‌های مدیریت باشگاه آشنا هستند و مدیریت به راحتی از او عبور نمی‌کند. ما به دنبال این هستیم که ارکان اصلی کادر فنی را حفظ کنیم. بالاخره او اطلاعاتی دارد که می‌تواند به سرمربی بعدی کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true