×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۳ کشته در دو بمبگذاری دمشق

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار دو بمب کنار جاده‌ای در دمشق اتوبوس حامل نظامیان سوری را هدف قرار داد و ۱۳ کشته و سه زخمی بر جای گذاشت. بمب سوم خنثی شده است.

رسانه‌های دولتی سوریه اعلام کردند در یک مورد بمبگذاری ۱۳ نفر از نظامیان و کارکنان ارتش سوریه کشته و سه تن زخمی شدند. این انفجار با کار گذاشتن دو بمب کنار جاده‌ای در ساعات شلوغی دمشق، پایتخت سوریه رخ داد و هدف آن یک اتوبوس حامل نیروهای نظامی بود.به گزارش رویترز، تلویزیون دولتی سوریه تصاویری از این اتوبوس سوخته را بامداد امروز چهارشنبه منتشر کرد و گفت که انفجارها در ساعات اوج عبور و مرور و زمانی رخ داد که مردم به محل کار و مدرسه می‌رفتند. بمب‌ها وقتی منفجر شدند که اتوبوس حامل نظامیان در حال عبور از روی پل حافظ اسد بود و واحد مهندسی ارتش بمب سوم را خنثی کرد.

مسئولان این حادثه را تروریستی دانستند و گفتند در سال جاری چند حمله به خودروهای ارتش در شرق سوریه از سوی مظنونان داعشی رخ داده است. اعضای این گروه تروریستی هنوز در مناطق بیابانی فعالیت می‌کنند و انفجار در دمشق از زمان کنترل نیروهای بشار اسد، رئیس جمهوری بر مناطق شهری بسیار نادر بوده است.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true