×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
مظاهری به تمرینات استقلال بازگشت / چشمی و اسماعیلی در آستانه بازگشت

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال علاوه بر اینکه خواستار جذب دو بازیکن خارجی در پست‌های هافبک و مهاجم شده است، در جلسه با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه خواهان بازگشت روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی شد.


به گزارش صلح پایدار، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال علاوه بر اینکه خواستار جذب دو بازیکن خارجی در پست‌های هافبک و مهاجم شده است، در جلسه با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه خواهان بازگشت روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی شد.

مسئولان باشگاه استقلال قرار است در روزهای پیش رو مذاکرات نهایی با چشمی و اسماعیلی را برای بازگشت دوباره به استقلال انجام دهند.

رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته تیم استقلال هم به دلیل عدم همراهی آبی‌پوشان در سفر به دبی برای بازی با الهلال عربستان مورد غضب کادر فنی قرار گرفته است.

مظاهری به بهانه اختلاف با مدیریت قبلی باشگاه و پرداخت نشدن مطالباتش حاضر به سفر با استقلال نشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی افراد در باشگاه استقلال قصد دارند مجیدی را راضی به بازگشت مظاهری به استقلال کنند.

باشگاه استقلال در حال حاضر سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی را به‌عنوان دروازه‌بان در اختیار دارد.

بازگشت مظاهری به تمرینات استقلال

فارس نوشت: رشید مظاهری که قبل از دیدار استقلال و الهلال عربستان تیمش را در سفر به امارات همراهی نکرد بعد از حدود ۳ هفته غیبت امروز به تمرینات آبی پوشان بازگشت.

این بازیکن شب گذشته در پستی اینستاگرامی به عذرخواهی از کادر فنی و هواداران استقلال پرداخت، در این بین فرهاد مجیدی که از عدم حضور مظاهری در عربستان ناراحت بود در نهایت به بازگشت مظاهری رضایت داد تا این بازیکن به جمع آبی پوشان برگردد.

پست شب گذشته مظاهری و حمایت وی از فرهاد مجیدی و آجورلو مشخص کرد این بازیکن در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان است و ظاهرا وی قول داده حواشی فصل گذشته خود را تکرار نکند.

مظاهری سال گذشته در چند نوبت با محمود فکری و سعید عزیزیان درگیر شد و حتی مربی فصل گذشته استقلال از وی به دادگاه شکایت کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true