×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
حسینی: نمی‌خواستم از استقلال جدا شوم

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایداردروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید قصد نداشته از این تیم جدا شود.


به گزارش صلح پایدار، سید حسین حسینی پس از تمدید قراردادش با استقلال اظهار کرد: خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم اینجا خانه من است. این پیراهن را به سادگی به دست نیاوردم و برایش جنگیدم، صبر کردم، تلاش کردم و پای همه چیز ماندم. دوست نداشتم این پیراهن را از دست بدهم. دیشب یک سوتفاهم و دلخوری رخ داد و من به جمع بندی رسیدم که شاید امکان همکاری با باشگاه وجود نداشته باشد. پست اینستاگرامی را منتشر کردم و بعد آقای فرزاد مجیدی با من تماس گرفتند و گفتند اگر می‌شود به خاطر من پست را پاک کن. امروز منتظر باشگاه استقلال بودم. خودم به باشگاه آمدم و چهار ساعت پشت در منتظر بودم که قراردادم تمدید بشود چون دوست نداشتم جدا بشوم.

وی افزود: من بازیکن آزاد بودم و پیشنهاداتی بود و جا دارد از باشگاه سپاهان و آقای نویدکیا تشکر کنم که با من تماس گرفته بودند. خوشحالم در استقلال ماندگار شدم و فرهاد مجیدی تلاش زیادی انجام دادند تا قرارداد من تمدید شود.

او همچنین گفت: پنج روز قبل با آقای مجیدی توافق کردم و گوشی خودم را خاموش نکردم اما دو روز قبل در قراردادم آن چیزهایی که توافق کردیم نبود و من هم به خاطر همین ناراحت شدم موبایلم را جواب ندادم.

حسینی درباره جذب یک دروازه‌بان جدید برای استقلال هم گفت: اگر می‌خواستم از رقابت بترسم، پارسال با آن شرایط بد می‌توانستم از استقلال بروم اما ماندم و جنگیدم.

او درباره دیدار استقلال برابر الهلال عربستان هم گفت: الهلال با جذب چند بازیکن تقویت شده و ما بازی سختی داریم اما تلاش می‌کنیم از اسم استقلال دفاع کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true