×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
فرهاد مجیدی به قول خودش عمل کند

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار– شاهین بیانی کاپیتان پیشین استقلال گفت: این تیم از لحاظ فنی شرایط بهتری نسبت به فولاد خوزستان دارد و قدرت آبی ها به تیم اهوازی می‌چربد.
به گزارش صلح پایدار،شاهین بیانی ملی‌ پوش اسبق استقلال پیرامون رویارویی این تیم مقابل فولاد خوزستان در فینال جام حذفی گفت: به اعتقاد من از لحاظ فنی استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و من احتمال می‌دهم که در بازی فینال بتوانیم فولاد خوزستان را شکست دهیم و با کسب عنوان قهرمانی به صورت مستقیم راهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شویم.
وی در ادامه گفت: مجیدی مدت‌هاست که به هواداران استقلال قول داده یک جام به آن‌ها هدیه کند و فینال‌ جام‌ حذفی بهترین فرصت برای این است که به قول خودش عمل کند. به نظر من هم استقلال و هم هواداران این تیم استحقاق کسب جام را دارند و در لیگ برتر نیز عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه کردند و با وجود اینکه مشکلات زیادی داشتند کسب مقام سومی برایشان خوب بود.
کاپیتان پیشین استقلال گفت: فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام تیم بسیار خوبی است و آنها سپاهان اصفهان را حذف کرده‌اند. به اعتقاد من استقلال نباید فولاد را دست‌کم بگیرد اما هرطور حساب کنید روی کاغذ استقلال یک سر و گردن بالاتر از فولاد است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true