×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
گزینه‌های وزارت ورزش و جوانان به خط شدند

پایگاه خبری صلح پایدار با مشخص شدن رئیس جمهور منتخب یکی از وزارتخانه‌هایی که برای همه به خصوص ورزشی‌ها مهم است انتخاب وزیر وزرش برای این وزارتخانه است. در این میان گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد گزینه‌ها می‌شود که در این میان طی جلسه‌ای که طی روزهای گذشته برگزار شد، نزدیک به ۵۰ گزینه به رئیس جمهور منتخب پیشنهاد شده که از این تعداد حدود ۱۰ گزینه بیش از بقیه این شانس را دارند تا سکان ورزش کشور را برعهده بگیرند.


به گزارش صلح پایدار، پیش از انتخابات ریاست جمهوری، کیومرث هاشمی معاون وقت سازمان تربیت‌بدنی یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها مطرح شد اما بعد از انتخابات گزینه‌های دیگری نیز پیشنهاد شد تا شانس کیومرث هاشمی تاحدودی کاهش پیدا کند.
یکی از گزینه‌هایی که این روزها مطرح است، احمد دنیامالی رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی است. وی یکی از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی است که هنوز کرسی جهانی خود را حفظ کرده.
از دیگر گزینه‌ها حتی می توان از مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات نام برد که ریاست سازمان ملی جوانان هم در کانامه مدیریتی خود دارد.
علیرضا دبیررئیس فدراسیون کشتی و سیدحمید سجادی معاون سابق وزارت ورزش نیز از دیگر گزینه‌های ورزشی هستند که در مورد آن‌ها گفته می‌شود این شانس را دارند به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true